Klachten of ontevredenheid

Wij doen onze best om alle klanten tevreden te houden. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft of een ontevredenheid wilt melden. Door uw klacht of ontevredenheid te melden kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Zo heeft u ook een bijdrage geleverd aan het verbetering van onze kwaliteit en zorgverlening.

Onafhankelijke klachtencommissie

Espo Zorg is aangesloten bij de klachtencommissie SPOT. Dit is een onafhankelijke instantie die een oordeel uitspreekt over uw klacht. 

Wij staan open voor uw klacht of ontevredenheid

Bent u ontevreden of heeft u een klacht? Laat het ons weten. Door uw klacht te melden kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Zo kunnen wij onze kwaliteit van zorg- verder verbeteren. Dat is niet alleen belangrijk voor uzelf, maar ook voor andere klanten van Espo Zorg.

Heeft u nog vragen?

Als u meer informatie wilt of vragen heeft, dan kunt u contact opnemen met Espo Zorg 010-843 55 84.

Klik hier voor klachtenreglement document.